Branding
Paviljoen van de dame
Branding is een eigen stempel op jezelf, product, dienst en/of bedrijf zetten.
branding is meer dan een logo!
Branding
Paviljoen van de dame
Branding is een eigen stempel op jezelf, product, dienst en/of bedrijf zetten. Hierbij denken de meeste mensen alleen aan een logo, maar het is veel meer dan dat. Branding uit zich door middel van een huisstijl, de kleurkeuze, een sterke bedrijfsnaam, passende tone-of-voice en een consistente boodschap. Ik vertel je er graag meer over.
HET VERHAAL OVER DE SAMENWERING PAVILJOEN VAN DE DAME
Paviljoen van de Dame is gevestigd in een indrukwekkend, stijlvol en tijdloos pand aan het Paterswoldsemeer.
Waar alles draait om een ontmoeting en het goede leven door middel van heerlijk eten, smakelijke wijnen en unieke evenementen.
In het begin werd ik vooral ingehuurd voor video’s van de evenementen, ter ondersteuning van de website en social media. Zo kregen mensen een beter beeld van Brunch to the Beat, Dance at the Dame en de Dame & Meer. Deze samenwerking werd uitgebreid tot de gehele branding met het bestaande logo. Elke week ben ik een dag bij Paviljoen van de Dame om de marketing te verzorgen. Dit uit zich in het up to date houden van posters, flyers, magazines en evenementen. Ik ben verantwoordelijk voor al het drukwerk. Een van de leukste projecten vond ik de rebranding van de menukaart. Ik maakte een nieuw ontwerp voor de algemene menu-, wijn-, wild-, dessert- en borrelkaart. Hierbij werd de vormgeving gelijk getrokken in verschillende formaten.
Verder houd ik mij bezig met de social media. Het is van belang om alle lopende acties en evenementen op een originele en sprekende manier te communiceren. Daarbij is herhaling de key om mensen te trekken. Ik plaats inspirerende stories, verrukkelijke foto’s van Lobster Monday en Sushi Wednesday en sfeervolle video’s van de verschillende evenementen. Zo zorg ik ervoor dat mensen graag langs komen bij Paviljoen van de Dame!